Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Violettta2 odcinek 25 i coś jeszcze


VIOLETTA 2
ODCINEK 25

W studio pojawia się nowy pianista jest nim German przebrany. Gregorio cieszy się że ma już pianistę. Camila jest zdziwiona po tym jak Francesca i Djpuścili jej nagranie na którym śpiewa po angielsku. Pyta się "jak to jestem ja" Fran jej mówi że musi poćwiczyć nic więcej  Camili jest przykro że nie zaufała przyjaciółce. Córka Esmeraldy szantażuję Olgę jeśli nie zrobi jej tortu czekoladowego pokaże nagranie dla Cargoso. Pablo mówi dla Ludmiły że nie może tak sobie wychodzić z sali i że to jest ostatni raz. W studio German przebrany za pianistę pod pretekstem pokazania mu drogi do  pokoju nauczycielskiego odciąga Diego nie pozwalając mu zbliżyć się do Violetty. Broadway mówi że obiecał przyjaciołom że zagrają z Leónem i Andresem, ale León nie chce iść jeśli Violetta będzie.
Violetta na to  niech  spokojnie idzie ja nie idę. Antonio mówi dla Pablo i Jacki że już znalazł pianistę dla Gregorio. Jacki jest z tego powodu niezadowolona (a tak w nawiasie to ciekawi mnie co ukrywa ta Jacki). León prosi Andresa żeby poszedł po jego rzeczy na tor bo nie ma ochoty sam tam iść i spotkać się z Larą. German ma już halucynacje z tej nadmiernej zazdrości o córkę  Camila uczy się poprawnie wymaciać Przychodzi Maxi i jej pomaga. Violetta uczy córkę Esmeraldy choreografii  Wszyscy tańczą i zjawiają się Jade z Matiasem, urządzają niezłą scenkę na wieść że Ambre to córka Esmeraldy. Lara przychodzi na imprezę  León jest zdziwiony i zaskoczony jej wyglądem. Diego zjawia się w domu u Violetty. Czy León jednak zapomni o Violetcie i da szansę dla Lary? Czy Violetta zapomni o Leónie i da szansę dla Diego?  W następnym odcinku: León dowiaduje się że Diego był w domu u Violetty idzie z nią porozmawiać, w tym samym czasie Ludmiła pokazuję Violetcie nagranie na którym widać Leóna z Larą. Jak zareaguję Violetta na to wideo? Co powie León od wizycie Diego w domu Violetty?




W tym poście przetłumaczę wam jeszcze rozmowę Lary i Leóna z odcinka 25
León mnie wkurzył bo Lara się odstawiła to od razu stał się dla niej milszy a wcześniej to jej nie zauważał ohhh... typowy facet jestem wściekła
A tu macie tą rozmowĘ

- Cześć co słychać? powiedziano mi że będzie
grał były motokrosista dość zły wiesz coś o tym?
- nie wiem co powiedzieć.
- Część Lara jak się masz wszystko w porządku
chcesz napić się soku czegoś?
- Jesteś prześliczna
- Jakbyś nigdy mnie nie widział.
- Cóż takiej nie. Nie widziałem cię takiej przez głupotę.
- Cóż to możliwe jest.
- Ale myślę że to nie zmieni naszej relacji.
- Być może tak.
- Nie znałam cię takiego.
- Tak
- Ja także nie znałem cię takiej tak tak
- Podobała ci się piosenka?
- Tak naprawdę nie śpiewasz wcale źle.
- Wcale źle?
- Jeśli wiesz że śpiewasz dobrze to po co
się mnie pytasz?
- Jasne rozmawiam z Larą.
- Mogę ci coś powiedzieć, naprawdę nie wiem czy mi się
podoba zmiana sposobu w jaki mnie traktujesz.
- Bo mnie zaskoczyłaś i cóż  nie usprawiedliwiam się
zmieniłem sposób patrzenia na ciebie nie tak jak myślisz.
Tylko uświadomiłem sobie że nie wiedziałem niektórych rzeczy
o tobie.
- To mi się podoba w tobie León.
- To co ci się podoba we mnie? Podobam ci się czy co?
- Inna rzecz  której nigdy nie zauważyłeś.




A wam jak się podobała ta rozmowa bo ja już się na ten temat wypowiedziałam.

NATI^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz