Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

środa, 5 czerwca 2013

Kim jest Diego z Violetty i coś jeszcze

Już tyle pisałam wam o tym całym Diego a nawet nie dałam notki kim on jest jaki jest i skąd się wziął
A więc to on:

W serialu gra miłego sympatycznego i kochanego nastalotka lecz to tylko przy Violetcie.
Udaje, że zakochał się we Violettcie , ale naprawdę spiskuje z Ludmiłą mają plan chcą zniszczyć Violettę tak samo jak Ludmiła udająca jej najlepszą koleżankę.

A tu macie zdjęcia z realizacji tego planu:


León go oczywiście nie lubi

I teraz to coś jeszcze 
czyli piosenka Leóna z Violetty 2

I o fajna piosenka??? I czy jest tak samo faja/ lepsza/ gorsza od voy por ty
Macie tutaj tekst piosenki Entre Dos Mundos

Entre dos mundos 
Hoy me está latiendo el corazón, úh 
Uno seguro, adrenalina 
El otro sin control, úh

Es como tener dos vidas o más 
Uno me da el agua y el otro el aire 
Yo quiero mezclar ¿ por qué no juntar? 
Mis dos pasiones en un solo lugar

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! oh

Oyélo en mi voz 
Entre dos mundos voy

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! oh

Oyélo en mi voz 
Entre dos mundos voy

Entre mis dos pasiones, 
Un solo corazón 
Tomando decisiones 
Me quedo con las dos

Provocan emociones 
No me faltan razones 
Lo quiero todo 
No estoy loco 
¡Canten todos!

Everybody

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! oh 
Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! oh 
Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! 


I tłumaczenie piosenki Entre Dos Mundos
Pomiędzy dwoma światami
Dziś moje serce bije, uh
One bezpieczne, adrenalina
Pozostałe niekontrolowane UH

To tak, jakby dwa życia lub więcej
Jeden daje mi wodę i inne powietrze
Chcę wymieszać razem, dlaczego nie?
Moje dwie pasje w jednym miejscu

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! o

Usłyszeć w moim głosie
Between Two Worlds I

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! o

Usłyszeć w moim głosie
Between Two Worlds I

Od moich dwóch pasji,
Jedno serce
Podejmowanie decyzji
Wezmę dwa

oni wywołują emocje
I nie brakuje powodów
Chcę to wszystko
Nie jestem szalony
Śpiewaj wszystko!

wszyscy

Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! o
Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! o
Oh! Oh! oh! oh! oh! oh! oh! o

NATI^^

11 komentarzy:

  1. Post super wiedziałam ze Diego to świnia Ludmiła potrafi każdego wziąć na złą stronę a Diego to świnia i wiochmen ze się dał
    A León tak słodko wyglądał podczas występu jak się wnerwił:)))
    kocham Leóna i jego minę jak się wnerwia jest taki słodziudkii super zdjęcie jak stał koło Diego :)))))
    Emi :)))
    Ps: wem wyłącz ten śmiech że nie wolno kopiować bo chciałam sobie przetłumaczyć słowa piosenki Leóna i nie mogłam przetłumaczyć :((((((((
    tylko zdejmij plisskkaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry nie zdejmę tej blokady, ale przetłumaczyłam ci tą piosenkę aktualizując post
      NATI^^

      Usuń
  2. Dlaczego diego chce zniszczyć wiolette ludmiłe to rozumie ale diego ???????? odpowiedzcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się że dlatego że diego jest zakochany w Ludmile ale nie jestem pewna może dlatego że jest dobrym przyjacielem xdd

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. wpiszzcie sb na youtube diegoletta rostanie lub violetta mysli o diego i wpada na leona zobaczycie diega ktury placze.wiem zrobil zle i ma nauczka ale leon z mojego punktu widzenie nie przejol sie tym a DIEGO P Ł A K A Ł.jesli nie chcecie plakac zrozumcie.kazdy zasluguje na 2 ,3 a nawet 4 szanse

    OdpowiedzUsuń
  5. undnansdaybabg

    OdpowiedzUsuń