Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Odcinek 43.




Ok a więc w skrócie

German dowiaduje się że Violetta nie znosi Jade. Maxi rozmawia z Andresem o Marze. Angie dowiaduje się że Antonio pracuje w Resto Band. Camila i Francesca szaleja za Brodweyem. Violetta pokazuję piosenke "Habla sie puedes" dla Pablo. Jade mówi dla Matiasa żeby opuścił dom. León daje do zrozumienia Brodweyowi że Violetta jest z nim. A on wypytuje się Maxiego o Violette. Ludmiła mówi dla niego że teraz dla Violetty podoba się Brodwey.
      On jej odpowiada że nie wszystkie są jak ona. Ludmiła widząc że zjawia się Violetta całuje Leóna i wybiega.León pyta Violettę czy pójdzie z nim po parku na piknik. Ona się zgadza.
Beto mówi że w studio jest szpieg, Angie podejrzewa Brodweya i słusznie! Violetta zauważa że Camila pomyliła się z piosenkami i wzięła nie tą co trzeba. Natychmiast idzie do studio. Po drodze napotyka Jade która jej mówi że złamała obietnicę. León mówi do Camili że ta piosenka nie jest  dla niej . Ze Violetta ja napisała o tym co jej się dzieje z nim i z Tomasem. 

Na szczęście to był tylko całus w polik tu macie zdjęcie (lepszego mi się nie udało zrobić niestety:d )
I Viola widziała jak Leon odskakiwał od niej więc awantury nie było 
A bym zapomniała to jest Brodwey
To na tyle na dzisiaj dziękuje za 1612 wyświetleń jestem naprawdę szczęśliwa stąd tyle postów, które mam nadzieje się podobały
Jak tam się podobał post???
NATI^^

2 komentarze:

  1. Super te 3 posty Loffciam Cię.......<33333333
    Lubiłam Ludmiłe ale teraz to przegiela mojego LEÓNKA sie nie dotyka wczoraj byl super odcinek
    :)))))
    Dzzisiaj tez bedzie napewno:)))
    Ps zdrowiej szybko bo cie katar zameczy :((((
    Nemoge znisc ze ona go pocalowala
    Brodwey to ten murzyn
    A czemu niby szpieg
    O co mu chodzi :)))???????
    Loffciam Cie. I twoje posty dzieki ze dodalas
    Az 3. :)))))))))))
    Emka :)))))
    Loffciam cie zdrowiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już w sierode się dowiesz czemu szpieg i ja cb też kocham<333
      NATI^^
      PS.katar już mnie zamenczył od 2 dni zasnąć nie moge

      Usuń