Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

wtorek, 12 listopada 2013

Zawieszenie bloga!

Hej!!!:(
Jak można się domyślić zawieszam bloga ale, to nie dlatego że nie mam czasu mam zupełnie inny powód, a  mianowicie od 2/3 tygodni (od ostatniego posta) nie mam internetu bo przekroczyłam limit. Powoli wraca ale nadal nie mogę wchodzić na takie strony jak blogger(co wiąże się z tym że nie mogę dodawać postów) twitter facebook youtube czy oglądać filmiki na jakiejkolwiek stronie mam  nawet problem z wyświetlaniem zdjęć.
Więc przepraszam was za to że tak długo nie dodałam posta i nie wiem kiedy pojawi się następny
PRZEPRASZAM

Pierwszy raz i się zdarzyło przekroczyć limit i mam nadzieje że ostatni wrócę jak najszybciej będę mogła:**
Pozdrawiam 


NATI^^

PS. Post ten pisze z komputera kolerzanki.

Mam nadzieje że się ode mnie nie odwrócicie i jak wrócę to będziecie czytać  c:/:c

1 komentarz: