Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

niedziela, 27 października 2013

Violetta 2 sezon odcinek 6 7

Odcinek 6
Lara wypytuje Leona o Violette. Angie mówi Vilu o decyzji opuszczenia domu. Marco wciąż stara się podbić serce Fran. Ludmila kontynuuje swój plan zamykając DJ-a i Camile w kanciapie woźnego.Esmeralda(szpieg Jade i Matiasa) zaczyna odnosić sukcesy ponieważ udało się jej wejść do domu German-a.

Odcinek 7
Jade wciąż kombinuje z Matiasem. Violetta zauważa brak pamiętnika jej matki i prosi o pomoc w szukaniu Angi. Tymczasem do schowka w którym są zamknięci Camila i DJ wchodzi Brodwey. Chcesz wiedzieć co dalej oglądaj  Violette we wtorek o 16.00 albo 20.00.

Odcinek 8 9 10 postaram się dodać w tygodniu bo nie chce mi się teraz ich oglądać i streszczać.

Pozdrawiam
Natii

5 komentarzy:

  1. Hej fajny blog;) wpadniesz do mnie? ja dopiero zaczynam:/

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAPRASZAM DO MNIE NA NABÓR (DOPIERO ZACZĘŁAM)http://muzykatojavioletta2.blogspot.com/
    GORĄCO ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej niewiem jak obejrzeć odz violetta 2 26 na stronce anyfiles nieidzie powiecie jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprubój na innej stronce bo odcinek 26 pojawi się dopiru 30 grudnia ale jak chcesz po hiszpańsku to masz link :
      http://elespaciodealfredo.blogspot.com/2013/06/violetta-2-capitulo-26.html

      Usuń