Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

piątek, 22 listopada 2013

Ostatnie osiągnięcia Lodowicy Comello (Francesci)

A więc w świecie Lodowicy wydarzyło się wiele rzeczy.
Po pierwsze nagrała płytę
A oto skład piosenek:

10.Universo (Backstage Edition)

PS. POD KAŻDYM TYTUŁEM ZNAJDUJE SIĘ PIOSENKA (OPRÓCZ 10)
WIĘC MOŻECIE SB POSŁUCHAĆ

A teraz kilka zdjęć:
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka

A teraz wywiad z nią:

Jak przyzwyczajasz się do łączenia swojej kariery muzycznej ze swoją pracą w "Violetcie"?
Prawdą jest, że szło mi dość skomplikowanie. Nie przestajemy poruszać się po świecie. Cała produkcja albumu odbywała się we Włoszech. Za każdym razem, gdy miałam tydzień wolny lub dawali nam urlop, brałam samolot i leciałam, aby nagrywać piosenki, aby nagrywać teledysk do Universo i aby zająć się wszystkimi detalami albumu. Bałam się, ale dziś widziałam rezultaty i nie mogę być bardziej usatysfakcjonowana i szczęśliwa. 

Dużo razy jesteś Trending Topic na twitterze. Jak powstają te tematy? Lubisz używać portali [społecznościowych], aby zbliżać się do fanów?
TT pozostawiają mnie bez słowa. To nie ja je zaczynam! To wszyscy fani ze świata przygotowują akcję i potem organizują maratony, aby zdobyć najlepsze miejsce hashtag'u. Są niesamowici i za każdym razem dowiaduje się, że byłam TT w Wenezueli, Argentynie lub Włoszech. Myślę, że to prawdziwe szaleństwo! Lubię używać portali społecznościowych, aby zachować kontakt z ludźmi z całego świata - dziś są [portale społecznościowe] o połowę szybsze i skuteczniejsze, aby przekazać wiadomość. 


Czy kosztowało Cię przyzwyczaić się do życia w Buenos Aires?
Na początku było mi trudno, nie znałam języka, nie znałam miasta, nie znałam nikogo. Jakąkolwiek osobą byłabym, czułabym się bardzo zagubiona. Miasto Buenos Aires jest przepiękne, zakochałam się w nim i nie kosztuje mnie nic nauczyć się, aby żyć samotnie i aby korzystać z tego, co może mi zaoferować. Człowiek jest bardziej zrelaksowany, spokojny i ma sporo chęci, aby korzystać z życia. 

Na koniec biografia Lodowicy Comello

Lodovica Comello, (San Daniele del Friuli, Włochy, 13 kwietnia, 1990) to aktorka, tancerka i piosenkarka włoskiego. Obecnie wspólnie wystąpili w Violetta, Disney Channel oryginalna seria Latinoaméricadonde odgrywa Francesca, Violetty najlepszym przyjacielem.

Urodzony we Włoszech od bardzo małe, pokazał swoją pasję do sztuki biorąc lekcje aktorstwa, taniec, śpiew i gitarę. Obecnie mieszka w Buenos Aires, ponieważ Violetta nagrania pierwszej koprodukcja Disney Channel Ameryki Łacińskiej, Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Pol-KA Producciones to jest jego pierwszy występ w telewizji wielonarodowej


Lodovica udział w objeździe "Il Mondo di Patty" Italian version of Ugly Duckling we Włoszech i Hiszpanii, jako tancerz i showgirl z Laura Esquivel. Uczestniczył również jako statystka w europejskiej trasie Argentyny aktorka Brenda Asnicar. Obecnie jest częścią dużego szarego Violetta wielonarodowych z innymi artystami, takimi jak: Martina Stoessel i Clara Alonso

W serialu zagrała dziewczynę Francesca inteligentny, oddany i dobry przyjaciel. Jego przyjaciele są Maxi i Camilla, że zdaje sobie sprawę z wysiłków czynionych przez jego rodzinę, aby przejść do Studio 21. Urodzony we Włoszech, podobnie jak jego brat Luca (Simone Lijoi), który prowadzi rodzinny biznes Resto Bar jako. Czy w miłości z Thomas (Pablo Espinosa), ale on tylko widzi ją jako przyjaciela. Początkowo będzie zazdrosny Violetta (Martina Stoessel), ale w końcu jest najlepsi przyjaciele.
Jego postać została przedstawiona w partnerstwie z resztą obsady po raz pierwszy w dniu 22 listopada 2011 na Disney Channel celebraton.29 marca 2012 na antenie Disney Channel Ameryki Łacińskiej wyświetlić pierwszą zapowiedź jego postać w serii, a wyemitowany 05 kwietnia w Zapping Zone pierwszego teledysku z udziałem jej charakter, utwór gwiazda wykonywane przez Martina Stoessel nadawany pierwsze cięcie ścieżki dźwiękowej i opening z serii

W listopadzie 2012 r. rozpoczął nagrywanie z resztą obsady sezonie drugim, który miał swoją premierę na 29 kwietnia 2013.

To już koniec tego długiego i nudnego posta 
Miłego wieczora życzę
NATII :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz