Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

piątek, 22 listopada 2013

Wywiad z Jorge Blanco





Co robisz, aby prowadzić z taką czujnością swoje portale społecznościowe?
Wcześniej nie byłem uzależniony, a czujności do niczego nie wołałem. Teraz spędzam swój czas na komunikacji z ludźmi. Chwilami bywam roztargniony i fani mówią do mnie "Nie przesyłaj tego", zawsze pomagają mi, a widzieć rzeczy, które mi mówią jest naprawdę uroczo.

Jaki masz telefon?
Smartfon, także mogę stale z łatwością obsługiwać portale społecznościowe.

Jak sobie tak dobrze i silnie radzisz z rytmem pracy przez cały czas?
Lubię biegać, jak szalony być raz w górze i w dole. Wolę tysiąc razy to niż czekać. Męczy mnie oczekiwanie.

Jakie dziewczyny ci się podobają?
Wiele dziewczyn mnie zadziwia! Mogą podobać mi się blondynki, a mogę spotkać brunetkę i "dostać strzałą Amora w sercę". Nie zamykam się na żaden specjalny typ dziewczyny... Mogę ci powiedzieć, że często spojrzenie może mnie schwytać.

Zakochałeś się już?
Teraz jestem zakochany i mam dziewczynę. Jest aktorką na stacji Disney Channel, ale nie w moim zespole. Ona także pracuje w Argentynie, więc zawsze jesteśmy razem. Bardzo lubimy robić nowe rzeczy, zawsze szukamy pretekstu, aby po prostu wyjść - od chodzenia do kina po rozkładanie pikniku w Olivos [Olivos leży w prowincji Buenos Aires, ok 20 km od centrum i jest piękne].

Twoja dziewczyna jest zazdrosna?
Nie. Poświęca się temu samemu co ja, tak więc rozumie to bardzo dobrze. To praca i znosimy to dobrze.

Co najromantyczniejszego robiłeś z nią?
Byłem w meksykańskim mieście. Zebrałem kwiaty na terenie całego miasta i zabrałem ją do parku z zakrytymi oczami. Kiedy przyjechaliśmy zdjąłem z jej oczu opaskę i zaśpiewałem jej przy akompaniamencie gitary.

POZDRAWIAM
NATII c:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz