Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

sobota, 26 października 2013

"Salta / Ven con nosotros" piosenka finałowa Violetty 2 śpiewana przez Leona,Andres-a,Diego,Maxi-ego,Brodwey-a

Hej!!!
wiadomo już co chce zrobić w tym poście.
Ale czemu chce to dodać a nie jakąś inną finałową piosenkę???
Chce ją dodać ponieważ strasznie mi się ona spodobała oglądałam ją już z 30 razy i nie mogłam się oderwać jest to jedna z moich ulubionych piosenek z serialu.Może jeszcze jej  nie widzieliście.


Ta mina mnie rozwala XD.

POZDRAWIAM 
NaTiI^^

3 komentarze:

  1. Ej, mam takie pytanko: jak nazywa się ta piosenka co miała ją śpiewać Fran, a potem śpiewała ją Ludmiła i na końcu znowy Fran :P
    Sorki, że nie na temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allacanemos las estrellas ;)

      Usuń
    2. Pomyliło ci się. To leci tak: Alcancemos las Estrellas

      Usuń