Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

niedziela, 13 października 2013

"Nuestro camino" Violetta

Hej!!!
Jak wam mija dzień?????
W tym poście dodam wam filmik z piosenką słowa piosenki tłumaczenie i gifki<333

"Nuestro camino" znaczy "Nasza droga"

Zacznę od teledysku:


Teraz tekst i tłumaczenie piosenki



Teraz czas na Gifki :p

Ja się pytam co oni zrobili z jego włoskami???
Co to ma w ogóle być
No me gusta

Niegrzeczny chłopiec ^^
Skóra motor droga
Nati lubić taaaak
(nie zwracajcie na to uwagi odbija mi oglądajcie lepiej tylko gifki)


Jak oni swetaśnie tańczą O.O
też chce tak umieć!!!
Ale prawda jest taka że jestem łamagą i nigdy się nie nauczę
PS. Viola wygląda BOSKO ta sukienka jest śliczna
(Jak myślicie pożyczy mi ją na studniówkę???)

Tu mi się nie podoba : /
Wygląda według mnie jakoś dziwnie :c

Nie mam pomysłu na komentarz więc zostawię bez

Leona ubiór?? nie nie nie nie zgadzam się w co oni go ubrali ;-;
(płacze na ten widok)
A Viola ślicznie wygląda w rozpuszczonych włosach
Ale ta spodnie i bluzka??? masakra :(
Nie podoba mi się

Piosenka jest ogólnie fajna szczególnie to że są przenoszeni co chwile w inne miejsce

TO tyle na teraz do następnego posta którego postaram się dodać jeszcze dziś.

POZDRAWIAM 
NATII^^








1 komentarz:

  1. To jest mój zdecydowanie ulubiony teledysk w całej Violetcie!
    KOCHAM GO :)
    I fajnie, że wreszcie dodajesz posty, bo zaglądałam często i nic nie było

    OdpowiedzUsuń