Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

sobota, 31 sierpnia 2013

przesłuchanie Diego do studia 21

Na przesłuchaniu Diego zaśpiewał  "Yo Soy Asi" (czyli "Jestem tu" czy coś takiego)



tu macie tłumaczenie piosenki:

Usłyszeć i poczuć
Czuję się jaki masz zamiar
Szalony, szalony, szalony, Oo ...

Zrozumieć i poczuć
Od złamanych serc
Jestem królem, jestem, królem, jestem królem Oo ...

Słuchaj mojej piosenki

Rób to, co dyktuje ci serce

Wczuj się w rytm mojego tańca
To jest specjalne

Mój styl zwycięży

Twoje stopy poruszają w rytm muzyki
Wiem, że nie mogę pomóc

To jest jak latanie bez skrzydeł

Mój styl zwycięży 

Ref
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Z tobą wszystko się zmienia 

A ja jestem tu
Tylko jedno spojrzenie
Będziesz ze mną
Na zawsze w miłości

Usłyszeć i poczuć
Tysiąc motyli we mnie
Ale wiem ze jest dobrze

Zrozumieć i poczuć
Jestem tu z tobą
Rozpocznie, rozpocznie, impreza rozpocznie sie

Słuchaj mojej piosenki

Rób to, co dyktuje ci serce

Wczuj się w rytm mojego tańca
To jest specjalne

Mój styl zwycięży

Twoje stopy poruszają w rytm muzyki
Wiem, że nie mogę pomóc

To jest jak latanie bez skrzydeł

Mój styl zwycięży 

Ref
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Z tobą wszystko się zmienia 

A ja jestem tu
Tylko jedno spojrzenie
Będziesz ze mną
Na zawsze w miłości

Hej Maleńka
Jestem tu, więc
Zapytaj

"Ale"

Wszystko się zmienia, 
kiedy przechodzisz blisko mnie

Twoje oczy sprawiają, że czuję
Jakbym latał, latał"

Twoja obecność wypełnia mój świat

Dziś uczynię cie moją księżniczką
za jednym pocałunkiem

Słuchaj mojej piosenki

Twoje stopy poruszają w rytm muzyki
Wiem, że nie mogę pomóc

To jest jak latanie bez skrzydeł 

Mój styl zwycięży 

Ref
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Z tobą wszystko się zmienia 

Tylko jedno spojrzenie
Będziesz ze mną
Na zawsze w miłości

A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Wszystko się zmienia 

A ja jestem tu
Tylko jedno spojrzenie
Będziesz ze mną
Na zawsze w miłości


POZDRAWIA
NATI^^

1 komentarz:

  1. to jest tłumaczenie nie do tej piosenki to jest do tej co śpiewali na pokazie a ta jest wogóle inna.... zapraszam na mojego bloga...:) http://martinka-stoessel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń