Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

środa, 14 sierpnia 2013

Jak wyglądał Jorge Blanco dorastając i dziękuje za 10000 wyświetleń

Hej!!!
Chce wam strasznie podziękować za ponad 10000 wyświetleń kocham dla was pisać
Dzięki dzięki dzięki uwielbiam was


A teraz POST

Jak wyglądał Jorge Blanco dorastając???

Malutki słodki glubasek

Wyszedł słotko


Paczcie na te mięśnie bum bum
aww 

Nawet jako klaun wygląda BOSKO

PLAŻA
Jeśli o tym mowa
Emi już w sobotę jedziesz i mnie 
jedziesz i mnie zostawiasz !!!! ham


Jaki zarost :)


Jorge z gitarą jaram się


Te jego spojrzenie


Ma śliczny uśmiech i ładną karnacje

bone apetite
czy jak to tam się pisze

Ma zabujczę oczy 

z czasów jak grał w Haigh school musical Meksyk

Z czasów 1 sezonu Violetty

z czasów 2 sezonu Violetty (Violetty2 )


z chrześniakiem


Pozdrawiam
NATI^^




5 komentarzy:

  1. Zajrzyj czasem na mój blog http://violetta-superdziewczyna.blogspot.com/
    Będzie miło jak zajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 9 i 10 Awwww Awwww Awwww Awwww Awwww
    Jaram sie jorge z gitarom :)))))))
    Jak ja go kocham
    (BARDZIEJ NIŻ NATI ALE CIIIIII)
    Jaki on jest słodki :DDD :DDD
    Kocham Kocham Kocham Kocham Kocham
    Kocham Kocham Kocham Kocham Kocham
    Kocham Kocham Kocham Kocham Kocham
    Jorge Jorge Jorge Jorge Jorge Jorge Jorge
    Jorge Jorge Jorge Jorge Jorge Jorge Jorge
    Jorge Jorge Jorge Jorge Jorge Jorge Jorge
    PS: pytałam się czy jedziesz ale nie bo wole sie jarać Jorge muwilam ze mozesz jechac i sie nim jarać tak jak ja ale nie to niw to samo teraz spadaj :P
    Emi<333
    <333 <333 <333 <333 <333 <333 <333 <333 <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blog awards na moim blogu
    http://wszystko-o-violecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwww *.* Jaki śliczny ! Kocham ! Awwww ! *.* <3

    OdpowiedzUsuń