Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

środa, 11 września 2013

Jorge i Stephie

Ten POST dedykuje Emi za zaległy konkurs:)
miał być o Jorge a więc jest za chwile będzie 2:)



W tym poście napisze wam trochę o Jorge Blanco i jego dziewczynie

Gdzie oni się poznali???
Jorge i Stephie poznali się na planie  serialu CANDO TOCA LA CAMPANA który można przetłumaczyć jako "kiedy grasz w drużynie"
Ten serial to  coś w stylu do dzwonka tylko 1000 razy lepsze jest grupka przyjaciół ze szkoły która jest zespołem i razem śpiewa tańczy a czasami występuje przed szkołą itd.


A teraz coś filmik z twittera Jorge Blanco
niestety nie moge go wstawić więc dodam link
->KLIKNIJ TU<-

Jak wam się podoba???
według mnie jest boski chociaż kruki Awww..... ubustwiam go  szczegulnię spojrzenie Jorge

No i  na koniec kolarz zrobiony przeze mnie



i najnowsze zdjęcie z instagramu




Jak wam się podoba zdjęcie bo według mnie Jorge wyszedł bosko, ślicznie, świetnie, idealnie jak anioł XD ale stephie nie za bardzo  ale o tylko moje zdanie a wy jak sądzicie???


I jak POST się podoba???

Pozdro

NATI^^
PS. Jorge ładnie  w błękitnym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz