Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

wtorek, 3 września 2013

Fedemiła???

Hej!!!
Znalazłam dziś kilka filmików z 2 sezonu Violetty na których widać że Ludmile podoba się Fede




A wszystko zaczęło się od tego:


Fede chciał udowodnić Marotiemu że zna swoich fanów
"Znam moich fanów i oni chcą słuchać mnie jak śpiewam o miłości do jakiejś dziewczyny."
Maroti nie chciał go słuchać, więc fede zawołał:
" Ludmiła! Podejdź. Ludmiła, Ludmiła. Potrzebuje Cię."
A ona na to
"Nie, nie wole..."
Fede powiedział do Marotiego
"Moja fanka są zakochane w moim głosie"
wziął gitarę i zaczął śpiewać
(mam nadzieje że dobrze przetumczyłam bo nie umiem aż tak dobrze hiszpańskiego

Jak myślicie będzie Fedeiła???


POZDRAWIAM WAS
NATI^^

4 komentarze:

  1. Nie raczej nie, bo Fede podobno będzie z Fran :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To sie zaczelo od autografu. I tak bendą razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fran będzie z Marco

    OdpowiedzUsuń
  4. Oni będą razem , o co wam chodzi ????? Fran jest z Marco po 1 A po 2 Ton Fede pocałuje Ludmiłe

    OdpowiedzUsuń