Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

środa, 11 września 2013

Jorge Blanco ulubiony aktor młodzieży w KCA2013

POST znowu dedykuje mojej kochanej EMCE no to już 2 post który wygrałaś w konkursie 



Macie tu gif z Jorge na powitanie
Hola Jorge Blanco






A więc tak jak mówiłam Jorge został nominowany na ulubionego aktora meksykańskiego i wygrał ten tytuł w nagrode dostał sterowiec Nicklodeon którego otrzymał 31. sierpnia. 2013 roku (od tego czasu zaczełam mniej pisać dlatego publikuje to teraz)

Jorge z nagrodą:
Bezpośredni odnośnik do obrazka


I krótki filmik:


To chyba tyle na dziś bo nie muszę odrobić lecję chyba że jak odrobię to będę miała jeszcze trochę czasu to dodam jeszcze kila postów

Macie tu na pożegnanie Jorge mówiącego spójrz na mnie powiec mi kto jest najlepszy
jblanco gif, blanco gif, jorge gif, jorge blanco gif


No to na tyle życzę miłego wieczorku 
Podobały wam się POSTY???

NATI^^

2 komentarze:

  1. Dzienki za dedyk i dwa posty są SWEAT no wiesz takie puciu puciu Dawno u cb nie byłam jutro w padne a nie nie moge bo mam spotkaniie klubu europejskiego na 7 godzinie i duzo lekcji z piolaka i z matmy
    :D
    Ps i na serio mam spotkanie klubu europejskiego
    Loffffffccccciiiuuuuaaaammmmmmm cccciiiiieeeee
    Twoja Emka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz gadamy o ruznych ktajach robimy salatki i baba muwila ze jak bendziemy gadac o wlochach to zamuwi pizze bo nie ma gdzie upiec tylko dlatego sie tam zapisalam zeby nazrec sie pizzy a puzniej to oleje chyba
    Emi

    OdpowiedzUsuń