Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

sobota, 25 maja 2013

Violetta i Leon rozmowy z odcinka 41

Przytoczę wam w tym poście rozmowy Leonetty z odcinka 41 który pojawi się niestety 10 czerwca

Rozmowa I

LEÓN - Violetta, możesz nas zostawić samych. proszę
- Proszę.
LEÓN- Dzwoniłem do ciebie w nocy nie odbierałaś, martwiłem się.
VIOLETTA- Tak, nie chciałam z nikim rozmawiać León.
violetta- Co ci jest że jesteś tak poważny?
LEÓN- Słyszałem cie jak rozmawiałaś w teatrze z Tomasem.
Violetta- Mogę ci wyjaśnić to.
León- Rozumiem cie, rozumiem ale będziesz musiała wybrać między nim a mną.

Rozmowa II

VIOLETTA- Leon ja
LEÓN- Też nie chcę cie naciskać.
VIOLETTA- Chodzi o to że to nie jest tak łatwe zrozum mnie
  chce dobrze dla wszystkich
LEÓN- Wiem, rozumiem to wszystko, co robisz, wiem że to nie łatwe
  ale musisz podjąć decyzję. Musisz podjąć ją dla siebie.
  nie dlatego bo on cie naciska, albo ja cie proszę
  Potrzebuję żebyś pomyślała.
- Ma rację

Rozmowa III

LEÓN- Violetta, to co zrobiłaś było wspaniałe.
  Tą pasję którą przekazałaś wszystkim
  jesteś cudowna
VIOLETTA- Dobrze León nie mów mi tego bo się zaczerwienie
 Nie wiem czemu wyszło mi to powiedzieć.
LEÓN- Wiesz dzisiaj się pomyliłem
VIOLETTA- Dlaczego?
LEÓN- Pomyliłem się kiedy ci  powiedziałem
  że musisz wybrać między Tomasem a mną
VIOLETTA- León, nie potrzebuje żadnego czasu
  żeby wiedzieć że osoba z którą chce być to...

Nie powiem wam kto hehehe, ale raczej się domyślacie.

Jak będzie 10 komentarzy to dodam filmik z ich dalszą rozmową .


NATI^^




11 komentarzy: