Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

poniedziałek, 20 maja 2013

O czym chcieli byście posta???


chyba domyślacie się o czym będzie ten post

ok a więc moje propozycje:
a) 2 sezon więcej informacji i ciekawostek
b) o czym będzie odcinek 46 47 48 49 50
c) co słychać u naszych gwiazd( jeśli wybierzecie tą opcje to napiszcie o jakiej osobie)
d)inne pomysły

  


żeby ten post nie był taki krótki to mam dla was teledysk piosenki 

Violetta - Are you ready for the ride? z Violetty

OK. to tyle 
mój ulubiony moment jest od momentu 1.45 do 1.50
Jedna z moich ulubionych piosenek 
Leon<333

3 komentarze:

  1. Ja wybieram c) :)
    Może tym razem o serialowej Nati - nic nigdy o niej nie ma :)
    Blog jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeciesz ty piszesz tylko o. Tej 4 czyli:
    Leoś
    Ludmiła
    Thomas
    Violetta
    A nie o nati ale ok ja wybieram
    A
    B
    C
    Hhahajahjaajjahaha
    Emi:*****

    OdpowiedzUsuń
  3. jak on supcio spoiewwwwwwwaaaaaaaa
    Emi

    OdpowiedzUsuń