Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

wtorek, 21 maja 2013

Jorge blanco (Leon) CIEKAWOSTKI

TEN POST DEDYKUJE EMI:****

W tym poście napisze wam kilka ciekawostek o serialowym (Leonie)


1. Ma 1.82m. wzrostu
2.W tym roku ukończy 22 lata
3.Najbardziej lubi zielony kolor
4.Zaczął grać na gitarze w wieku 7 lat
5.Zagrał w "Viva High School Musicial Mexico"
6.Z zawodu jest aktorem i piosenkarzem
7.Ma młodszego brata o imieniu Daniel
8.Aktualnie chodzi z Stephie Camarena
9..Jego ulubionym jedzeniem jest tortas ahogadas czyli takie coś:
Powinien pojawić się dzisiaj jeszcze jeden post tym razem o serialowej NATI specjalnie dla Marysi O jak nie pojawi się dziś to jutro

Nati^^







11 komentarzy:

  1. Fuj i on to je ????
    Dzięki za dedyk......
    Supcio post
    Emi:*******

    OdpowiedzUsuń
  2. JUPIII!!!
    Post dla mnie !!! Dziękuję! :)
    A i to co on je to zgadzam się z Emi - BLEEE...

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysia tam pisalo post dla EMI nie dla MARYSI
    Emi:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej a on to lubi????????????
      Jaki ma kolor.oczu???////
      ZuZaNnKa

      Usuń
    2. Nom lubi to
      wydaje mi się że czarny ale nie jestem pewna

      Usuń
    3. Nie zrozumiałaś mnie? Post później będzie dla mnie o Nati :)
      Więc z grzeczności już podziękowałam :)
      Ogarniasz?

      Usuń
  4. Jaki ma kolor oczu Jorge Blanco

    OdpowiedzUsuń
  5. On je to co ja i ma 20 lat :D ta strona ściemnia

    OdpowiedzUsuń
  6. A i oczy ma brązowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. On ma zielonononiebieskie oczy mowil w filmiku

    OdpowiedzUsuń