Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

wtorek, 25 lutego 2014

Nowy filmik Jorge na Vine

Hej!
 Wiem że ostatnio mało pisze... ale nie mam czasu....szkoła:(
A więc nowy filmik:



A więc mój plan wydarzeń tego co mógł wtedy myśleć Jorguś
Pff... patrzcie na tego kolesia bawi się przyborami kuchennymi i myśli że jest fajny? Jakby to było nie wiadomo jak trudne.Pacajcie też tak umiem . XD hehe ktoś ma swoją wersje? Niech pisze w komentarzach 

A tak wyglądałam ja kiedy dowiedziałam się że jutro nie mam niemca:
Mój taniec szczęścia XD

Miłego dnia życzę
NATII^^

ps. Violetta powróci 10 marca 2014 roku bo ciągle ktoś mn pyta

1 komentarz:

  1. Jaki głupek.........se noże niszczy.....ha,po co niszczyć noże,jest w tym zabawa? Spróbuję.......aha......o to biega........

    OdpowiedzUsuń