Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

piątek, 7 lutego 2014

Kilka nowych Vine Jorge

Hej!!
Co tam u was słychać ?
Dziś dodam kilka filmików vine prosto z twittera Jorge Blanco


Troche tego nie ogarniam, więc lećmy dalej


Ciekawe co oznacza ta mina czy zobaczyli spełnienie swoich marzeń czy może są zawiedzeni a może... nie już nic nie wymyśle



Teraz trochę o spaniu a później o...


Oh ale wygodne siedzenia....

wy też spicie gdzie popadnie???
.
.
Ja też nie, ale bynajmniej wszystkie wątpliwości mam rozwiane a mianowicie Jorge wygląda słodko nawet jak śpi xdd


No było o spaniu to teraz dwa sposoby na obudzenie np. rodzeństwa
1. Na suszarke


2.Na krzyk


A wy który wybieracie???

Dwóch Jorge Awwww normalnie marzenia się spełniają Xdd
Ale nie myślcie sobie nawet jeden jest mój a drugi Emci mojej zaklepani xdd haha


Ja i Jorge mamy z sobą dużo wspólnego oboje jesteśmy ludźmi oddychamy i oboje nie potrafimy powtórzyć teg słowa co ona powiedziała xdd



No to teraz wiey dlaczego Jorge wygląda tak łałałłłłu
Heheh leże na ziemi i kwicze kamerzysta się nie spisał


Mogli nie niszczyć tego telefonu tylko oddać biednym mówiąc biednym mam na myśli mnie  

A teraz mam wspólną ceche z Emką bo oboje nie zauważają drzwi haha^^
Chociaż mi też to się czensto zdarza :p


Pozdrawiam
NatIi^^

2 komentarze:

  1. 2 Jorge jestem w niebie :)
    I ojeju jeju raz dzrzwi nie zauważysz do konca zycia bedą ci wypominać zresztą też ich nie widziałaś haha xD
    Emiś:D

    OdpowiedzUsuń