Violetta

Violetta
Miłość, muzyka, pasja to właśnie ja Violetta

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Rap DJ'a (ta piosenka co śpiewał na pożegnanie) tekst i tłumaczenie

Jak wam się podobała piosenka (pożegnalny rap) pożegnalna DJ'a?
Bo mi bardzo :D

Macie tu filmik z jego piosenką tekst i tłumaczenie:p

1.Filmik:


2.Tekst:
Maxi todo el tiempome quisiste ayouda
Brouday apesar de todo tuve tu amistad
Francesca por tu ingenioaqui pude trabajar
Naty tu eres brillante no te dejes opacar me debo marchar los voy a extranar pero en mi corazon siempre los voy a llewar
Andres con tus locuras siempre rio sin parar
Ludmila hasta que bruscar eres una super star
Camila tu sondrisa me da felicidad
Amigos nunca los voy a olvidar me devo marchar los voy a extranar en mi corazon siempre los voy a llewar

3.Tłumaczenie
Maxi cały czas chciał pomagać
Brouday dał mi swoją przyjaźń
Francesca dzięki Twojemu rozumowi jesteś tu z nami
Naty jesteś genialna, nie opuścisz mnie.
będę tesknil ale w moim sercu zawsze będę o was pamiętał.
Andres zawsze szalony
Ludmiła jest super gwiazdą
Camila twój uśmiech sprawia, że jestem szczęśliwy
Przyjaciele nie zapomnijcie o mnie w moim sercu zawsze bede o was pamiętał.

Według mnie DJ ładnie rapuje, a wy jak uważacie???
Piszcie w komentarzu:*

NATII^^

3 komentarze: